2011. június 7., kedd

2011.06.07.

Szolgálati: a tegnapihoz raktam fel képeket videó híján. Ádám ovis kirándulásáról képek ITT. Gyermeknek fehér pólója van kis türelem és több képen is megtalálható.

Nehezen megy a leszokósdi. Sőt pillanatnyilag sehogy sem.
A kutya ott van elásva, hogy apa azt hitte a leszokós dumával szert tehet a biciklire. Tudja, hogy a leszokás érdekében (reményében) a ló árát befektetésnek tekintem és így tutira beleegyezem a vásárlásba. De arra nem számított, hogy sikertelenség esetén eladom. Pontosabban azt nem hiszi, hogy tényleg megteszem pedig igen.
Tehát jelenleg eladó a képen látható két kerekű ló. Műszaki adatokat ne kérdezettek. Lehet tekerni, gurul, elvisz A pontból B pontba, elsőosztályú a légkondija, ja és érvényes garancia papírja van még egy évig biztosan (2011.06.03-án vettük).
Ultimátumhoz folyamodtam mert a cigi árára (vagy a biciklijére) most mindennél jobban szüksége van a családi kasszának.
Undok vagyok? Igen. Nehéz leszokni? Igen. Nagy terhet akasztottam a vállára? Igen.
Tudom (sejtem) függőségtől megszabadulni nehéz, nekem sem lesz könnyű elviselni az elvonási tüneteket (már kaptunk belőle ízelítőt a hétvégén) de az akkor sem járja, hogy neki van biciklije, kell hozzá sztender, esővédőponyva, láthatósági mellény, lámpa, biciklizár, kiskutyafüle és még cigit is vegyünk a gyerekeknek pedig szandit kell vennem. Bicikli és kiegészítői nélkül tudunk élni, eddig is ment, de a gyerekeknek MUSZÁJ szandit venni, Miki ősszel kezdi az ovit oda kell benti cipő, ágynemű, törölköző, pizsi, stb, Ádám ruhatárát is át kell néznem. Ezeket pedig vagy a bicikli árából vagy a cigi árából fogom megvenni.

3 megjegyzés:

  1. Csendben drukkoltam nektek,sajnos nálunk ez a helyzet.Párom sem tudta még idáig letenni a cigit közel 10éve kisebb nagyobb fogadalmakat tesz de minden hiába.Sokszor az orra alá dörgöltem már,hogy mennyit költ cigire a választ nem kell leírnom.Pedig kár ezért a klímás szuper bicajért :)

    VálaszTörlés
  2. Én abszolút megértelek, Mesi!
    Kitartás! Mindkettőtöknek... mind az ötötöknek...

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, minden szurkolásra, drukkra és együttérzésre NAGY szükségünk van! Még annál is NAGYOBB!

    (Bár bevallom őszintén azt hittem már vevők jelentkeztek a lóra, ki tudja talán az is ösztönző lehet.)

    VálaszTörlés