2012. május 25., péntek

2012.05.25.

Rengeteg elmaradásom van megpróbálom értelmesen csokorba szedni.

Budapest utóhatásai

A táskám fenekén megtaláltam Aranyhajat Maja nagyon örült apró kedvencének majd pár óra múlva a fiúk aktív segítségével eltüntették a lakásban. Majd egyszer megint előkerül.
Volt egy érdekes beszélgetésünk, sajnos eredeti szöveggel nem tudom visszaadni. Miki nagy szenzációként bejelentette, hogy Zoárdnak "füfije" van. Helyeseltem, majd lelkesen leltározni kezdett kinek van még fütyije a családban a végén kiemelte, hogy Majának és nekem nincs fütyink. Megint helyeseltem és megbeszéltük (nemtomhányadszor), hogy a lányoknak nincs fütyijük. Ez számukra minden alkalommal ámulatba ejtő.
Mutattam egy képet a Közlekedési Múzeum elejéről (nem linkelek, tekerj lejjebb) egészen konkrétan a NOHAB mozdonyra gondolok. Azt írtam alá, hogy Kádár vonatát is egy ilyen húzta. Utánanéztem. NEM. A Kádár vonat egy egészen spéci szerelvény 2002-ig használták kormányzati célokra, akkor a mozdony vezetője nyugdíjba ment és úgy döntöttek már nincs szükség különleges személyek szállítására szolgáló vonatra.
Viszont találtam egy másik cikket a NOHAB mozdonyokról amiből megtudtam, hogy a fent említett példány 1999-ben kisiklott és javíthatatlan sérülései miatt került az épület oldalába.
Most pedig egy nem túl hízelgő észrevétel az IC-ről. Sok évvel ezelőtt amikor az Inter City járat indult az volt benne a nagyszerű, hogy 2 óra alatt tette meg az utat. Pécsen összeszedte a népet a Délibe lerakta. Az útjából mindenkit eltakarítottak, abszolút elsőséget élvezett. Mi 3 óra alatt tudtuk le a távot, megálltunk vagy 6 helyen sőt egyszer még ellenvonatot is vártunk! Így múlik el egy világ dicsősége. :-(
Gyerekszáj:
Ádám meglátta a kikötőben horgonyzó vitorlásokat:
- Pihennek a vesehajók! (versenyhajók)
Valamin versengtek, előkerült a ki született előbb sorrend, Ádám már tudja, Mikit annyira nem érdekli de a vitában ő akart nyerni:
- Ana igaz, ho csak a Zojád szüjetett meg? (Zoárd született meg)
A többieket pedig a gólya hozta. - jutott eszembe kapásból de szerencsére nem hallatszott ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése