2013. január 31., csütörtök

2013.01.31.

Legnagyobb szemem fénye ma ünnepli a szülinapját. Jeles nap alkalmával épp folyamatosan köhög. A fél éjszakát ezzel töltötte. Reggel nem is igazán tudtam mit csináljak mert az ovis tortát tegnap elkészítettem a szülinap második felvonása az ovis ünneplés alkalmából.
Összeszedtem őket tortástul és elmentünk az oviba. Letettem a nagy esküt, hogy nem fertőznek és az ünneplés után jövök értük. Így is tettünk de az oviból már lázasan jött haza. Most fekszik.
Miki tegnap volt lázas egész nap feküdt, ma már teljesen jól van.

Éjszaka óránként ébresztettek váltva, Ádám köhögött, Mikinek szimplán én hiányoztam, Maja pedig egyszer csak röhögcsélni kezdett az éjszaka közepén. Aztán csend lett de nem sokkal később Ádám ismét köhögni kezdett. Vittem neki a pipáját. Maja ágyából minden kiszórva a szoba közepére, ő maga az ágy sarkában épp a popsitörlős dobozt bűvölte és baromira örült érkezésemnek. A doboz fogalmam sincs, hogy került hozzá mert a polcot elvileg nem éri fel. Minden esetre távolabbi polcra tettem, Miki közben kiment pisilni, Ádám kezébe nyomtam a teás bögrét és éreztem, hogy lego darabra léptem. Azt muszáj rögtön biztonságba helyezni, leszedtem a talpamról és kirohantam vele a nappaliba. Maja közben úgy döntött nem vár meg, kimászik a kiságyból, a landolás nem sikerült, fölkaptam, megvigasztaltam, visszatettem. Visszapakoltam az ágyba, Ádám végre megkapta a gyógyszerét, ami amúgy csak arra jó, hogy megnyugtasson a tudat, tettem valamit, gyerek simán köhög tovább. Miki is visszafeküdt és csend lett egy újabb órára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése