2013. január 2., szerda

2013.01.02./3.

Képgaléria
 
 24. délelőtt, kilátás a konyhából

 A fa közelről

 ... és távolról, jééé gyerek is van alatta!

 Ajándékok doboz nélkül

 Csillagszóró
 
 Mondtam, hogy nem fértünk el egy képen.

Dédinél összevesztek a buli utáni takarításon.

Újabb ajándékok

A kiságy igazán jó alagút

 Rendhagyó mézesek, minden gyerek tenyeréből készítettem télapófejet. Csináltam zoknikat, emberkét a Shrekből, a hóembert már mutattam, apa csinált Ferrarit és kamiont.

Maja 2011.12.25.

Maja 2012.12.24. A szekrény és a fa ugyanakkora. A lányom pedig szaloncukor függő lett, ez okozta a faborogatást. Egészen hihetetlen cirkuszt csinál a szaloncukros tál feltűnésekor és még sokkal nagyobbat eltűnésekor. A fiúkkal ilyen gondom nem volt. Kicsiként megelégedtek annyival amit kaptak, mióta lehet velük beszélni azóta pedig mindig megállapodunk mennyit és mikor, ehhez tartják magukat. Kőszívű vagyok? Lehet de meggyőződésem, hogy az elhízott tíz(+) évesek így kezdődnek, na még egy utolsó szaloncukor/fél rúd bejgli/417. télapócsoki...
 
 A pókemberek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése