2013. január 18., péntek

2013.01.18.

Megünnepeltük Maja szülinapját, ahogy az ebben a korban normális lövése se volt az egész cécó értelméről de a tortának nagyon örült. Kapott egy Csingilinges takarót bár apa nagyon kampányolt a McQueenes mellett de én győztem. :-D És mivel a fiúknak már van egy csomó Villámos cuccuk amit nyuszika rendszeresen elcsór és kisajátít, Maja is kapott egy Villám McQueen figurát. Eredeti foglalkozást tekintve pénztárca de pénz az nem fér bele és különben is jobban hasonlít plüssfigurára. Az ünnepelt nagyon elégedett volt a választásunkkal és számításunkkal ellentétben a takarónak örült jobban.
Kapott babát és hozzátartozó kiságyakat ezek sajnos gyengének bizonyultak és eltörtek. A baba időnként még felbukkan a játékos ládából.
 
 A torta, idén a mindig bomba siker csokitorát választottam.

 Maja és a torta, megpróbálta elfújni a gyertyát csak nem vitt bele elég erőt.

 Az ajándékok, Ádám épp betegeskedett. A hivatalos fotók után Miki és Maja kergetőzni kezdett, Maja valaminek nekiszaladt és beütötte az orrát. Még jegelni is kellett.

A következő hetet betegen töltöttük. Ádám kezdett, két napig lázasan feküdt és köhögött, hétfőre ütemeztem az orvos látogatást addigra már egész jól volt de végre kaptunk az allergiás köhögésére sprét. Miki hétfő reggelre produkált egy kis szimpátia hőemelkedést apa gyorsan beutalta betegszabira. A dokinéni nála vírus fertőzést állapított meg a szokásos orrfújás, orrcsepp gyógymóddal, Majának akkor még csak kicsit folyt az orra őt a két éves státusz miatt vittem (10,5kg, 81,5cm). Miki másnapra esett el igazán. Ő ilyenkor nagyon oda tud lenni, fekszik, időnként sír, teát elfogad és esetleg kicsit lázas, másnap határtalan jókedvvel és energiával ébred. Most is ez a program ment le. Mire Maja és apa is kiheverte a takonykórt én következtem. Szerencsére én is túl voltam rajta két nap alatt.

Pillanatképek:

Jégcsapretket tettem a kenyerükre Miki egeret formázva. Nem volt átütő siker de elfogyott. A következő étkezésnél ülnek az asztalhoz, még csak közelítek a hűtőhöz, kórusban:
- De mos ne kéek Miki egejet!!!

Szerettem volna 10 perc nyugit amíg fölrakom az ebédet. Kiraktam az asztalra két üres füzetet és kaptak hozzá egy-egy csomag matricát. Ragasszatok. Még el se értem a konyháig:
- Ana segítesz??? - olyan matrica volt amit még nekem is nehéz volt lehúzni. :-(

Megint voltam színházba, most a János Vitézt néztem meg, klassz volt. Jellegéből adódóan egész más mint a Dzsungel könyve de akkor is jó. Számomra különösen lenyűgöző látvány volt amikor a győztes huszárok a nézőtéren keresztül vonulva tértek vissza a csatából a francia királyhoz. Ez megint egy olyan dolog amire a mozi sosem lesz képes.

 
 "Ha elmúlik karácsony" - a mézeskalácsház is bontásra ítéltetik.

Szilveszteri - új évi dizájn
 
A vidám hóemberes pedig a legfrissebb a tervezéskor még nem gondoltam, hogy ennyire aktuális lesz. Épp a hópelyheket pöttyöztem mikor kint esni kezdett a hó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése