2013. január 18., péntek

2013.01.18./2.

Majás különkiadás

Összegyűjtöttem a szavakat amiket használ nagyon sokat az utóbbi 1-1,5 hónapban tanult.

Amik egyértelműek:
 apa, anya, dédi, hó, mama, papa, pápá, baba, bibi, pompom, pipi, kaka

tömbe - csöndbe
tüt - csücs (ülj le)
ádá - Ádám
vijám - Villám McQueen
koko - csoki
szüszü - süsü
csziszi - cici
vauvau - kutya
csssszi -cica
te -tej
éni - én is
enyééé - enyém
momba - gomba
vijá - virág
sa - sajt
tö - tök
hú-húúú - vonat
ifi - kifli
hita - hinta
mé - még
ka_a - kacsa
ia - szia
kepkep - lepke
ija - csillag
Van saját, nem leírható szava a kekszre, ágyra

Egyéb beszédszerű tudományok:
Énekel: (Torkaszakadtából ordít)
ÉÉÉÉÉÉÉÉÉAAAAAAAAAÉÉÉÉOOO - Ég a gyertya ég ... (Mikitől tanulta)
Cip-cip - Csip-csip csóka ... hozzá rázza a kezét
Időnként saját szerzeményű dalokat is előad hétvégén egy bum-bum kezdetű volt a kedvence a többi részét írásban nem tudom visszaadni.
Tud pisszegni és közben mutató ujját a szája elé emeli, ez igazán aranyos látvány egy térdig érő emberpalántától.
A hány éves vagy kérdésre néha kettőt mutat.
Gyakoroljuk az orrfújást az egyik alkalommal azt mondta a zsebkendőbe: fúúúúúúúú!
Kérésre nem nagyon beszél:
- Mond azt, hogy kifli/apa/rododendron.
- NEM. - ez az egyetlen szó amit teljesen tisztán használ.

Még az ősszel vettem neki csattokat és hajgumikat mert azt terveztem elöl megnövesztjük a haját az álla alá és akkor abból már ki lehet alakítani egy rövid de csajos frizurát. Most kezdett el elöl a szemébe lógni és az van, hogy marha nehéz három szál hajból copfot csinálni pedig nyuszika igazán türelmes alany amíg a mű készül. Csak amikor kész van szed ki csattot, gumit, kendőt. Tervem feladtam és elöl megcsipkedtem a frufruját, majd egyszer copfozok. Addig lehet beszerzek egy fodrászos babafejet és gyakorlok azon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése