2013. február 12., kedd

2013.02.12./2.

Eljött a nagy nap szombaton volt Ádám szülinapjának negyedik és egyben utolsó felvonása: a zsúr. Idén az indián témát választottam. A meghívókat szétnyilaztuk három hete. A sütiket megcsináltam pénteken, szombatra csak a szendvicsek maradtak és az utolsó simítások, dekor, terítés, indián frizura és arcfestés.
A következő bulit lehet délelőttre szervezem vagy reggel 6-ra. Ugyanis az idő előre haladtával egyre sűrűsödő "miko jönnek máj a vendégek" kérdések délután kettő felé határozottan cincálták az idegeim. Azért kész lett minden, egyedül megteríteni nem mertem az asztalt, mert nyuszika imád terítőt húzogatni, azonkívül biztos voltam benne, hogy az asztalra helyezett tálak és tartalmuk túl nagy kísértést jelentenének egy ekkora lánynak. Talán érthető ha nem akartam félig rágott, előkóstolt szendvicsekkel várni a vendégeket és a konyha egy jobban védhető pontjára tettem azokat.
A vendégek érkezése után igyekeztem tartani a programtervet, mindenki kapott indián nevet, harci díszeket, és tollas fejdíszt. Lufikészletünk megegyelése és némi eszegetés után levonultunk a játszóra. Volt messzelátás, nyomolvasás, lopakodtunk, vizsgáltunk növényeket, körbeugráltuk a (képzeletbeli) tábortüzet és a legnagyobb sikere a szembekötősnek volt. A vége felé már mindenki fogó akart lenni ezért a szerencsés bekötött szeműre egyszerre hárman ugrottak rá.
Visszaértve elszívtuk a békepipát amit még biztos most is adogatnánk körbe ha Maja nem töri el. A buli végén Ádám megkapta az ajándékokat kiosztottuk az érte kiérdemelt díjakat és megettük a tortát. Remélem a vendégek is jól érezték magukat.

 A meghívók
 Simaáll nagyfőnök (diákigazolványba pont jó lesz :-DDD)
 Folyton csacsog a falu hírmondója
 Hangos pitypang, falunk dísze (a kép nem adja vissza a hangot de épp kiabált)
 Az uzsonna
 Csoportkép
 Békepipa körbejár
 Ajándékok: egy valódi totemoszlop ami csokis sütit rejtett nyerte meg a kreatív díjat, az a színes karika a kezében pedig egy színes rugó talán nektek is volt, nagyon mókás játék én imádtam. Épp országomat adnám még kettőért mert nálunk is nagyon népszerű naponta csak 217-szer kell kibogoznom, lehet mégsem akarok plusz kettőt? he-he-he A legnagyobb attrakció egy színváltós autó volt arról kép sincs mert vagy gatyában vagy a frigóban van. Ezekkel a vendégeink elvitték az empátia díjat mert Miki is kapott egy színváltós autót Maja pedig egy puzzle lepkét. Ők is nagyon örültek.
Hivatalos gyertyafújós fotó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése