2013. június 15., szombat

2013.06.15./2.

Képek a Katica tanyáról
 
 Út közben

 A gokart

 
 Miki bátran hagyta, hogy a kecskék meg mekegjék. (A kerítés túloldalán ugató kutyától retteg.)

 Repülő szőnyeges csúszda, ezt próbáltam ki én is. A fiúk (meg mindenki más) nagyon élvezték.
 
 Lovagvár én itt éreztem volna jól magam órákig




 Ezt az izét szerettem volna hazahozni de a kijáratnál becsipogott a pólóm alatt. Elkobozták :-(
 
 Kaloda egy (két) ilyet viszont lehet, hogy csináltatok az öcsém asztalos :-DDD

 Deres, említettem, hogy mindenből volt gyerek méret?

 Kezeket fel, ki emlékszik erre a járműre? (psssszt én még utaztam is ilyenen)
 
 A mezőgazdasági munkákat is kipróbálták


Van még valami ami Katica tanyán tapasztalható. Rengetegen voltunk, a parkolóba kb 6 busz (az 55 fősből) sorakozott amikor odaértünk, nemtom hány autó és nem sokkal utánunk még két buszt láttam érkezni. Bent viszont nem lehetett tömegként érzékelni ezt a sok embert. Annyira nagy a terület, hogy sehol sem kell sorba állni, még a csúszdáknál sem, pedig ott aztán tényleg rengetegen voltak. Max 1 percen belül van üres csúszda esetleg azt kell megvárni, hogy a leérkező összeszedje magát. A gokartnál is csak két percet kellett várni mert egy osztály is ott játszott.
Sétálgattunk a parkba vagyis átrohantunk a telken a pontból b pontba és alig jött szembe ember.
Az étkező rész is nagyon tetszett, hosszú asztalok, szép székek, nagy memória játék az ebédet befejező de a szülőkre váró gyerekeknek. A kiadó pult olyan mekisnek tűnt de a fiúk utáni futásban ezt nem tudtam jól megfigyelni. Főleg a sima, csillogó rozsdamentes acélpultra emlékszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése