2012. augusztus 5., vasárnap

2012.08.05.

Szabadnapot nem kaptam de igazán jó hétvégénk volt, idegbaj mentes, pihentető, feltöltődős.
Szombaton reggel apa összeszedte az összes kiskorút és elmentek a boltba, addig én egyedül főztem. Talán nem tűnik olyan csilli-villi programnak nekem mégis élmény volt csak a főzésre figyelnem, közben a fiúkat nem kellett a csilláról leszedegetni, Maja sem ordított a lábamba kapaszkodva. Tényleg klassz volt!
Délután családostul kirándulni mentünk. Kicsit féltem, mert az utolsó kísérletünk valódi katasztrófa volt. Most nem, minden nagyon jól sikerült. A fiúknak tetszett a játszó, Maja is hamar feltalálta magát mi apával ültünk a padon és élveztük a nyugit. Mikor elunták a csúszdát felmásztunk a kilátóba, bóklásztunk az erdőbe. Nagyon jól sikerült, máskor is megyünk.




A nagy meleg miatt ma örültem, hogy nem kell kidugnom az orrom. A gyerekeket beáztattam a medencébe és összességében tőlük szokatlan módon, jól eljátszottak egész nap. Csinálhatnának ilyet gyakrabban is. Régen volt ilyen nyugis hétvégénk, kicsit kisimultak az idegeim is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése