2012. július 2., hétfő

2012.07.02.

Maja pont ma már 1,5 éve családunk tagja. Összegyűjtöttem pár újdonságot róla.
Az elmúlt hónapban megtanult létrára mászni, csúszdázni, a színes karikát felfűzi a rúdra (ezt csak egyszer mutattam meg neki). Épp két rágó fogat növeszt, valószínűleg ez is oka a két hete tartó délutáni nyűglődésnek. Az egész család körülötte ugrál ő pedig csak bömböl és semmi sem jó. Rájött, hogy nem szeret gyalogolni, leteszem, majd elém áll feltartott kézzel és nyöszörög. Ha a gyaloglást elkerülheti még a babakocsiban is hajlandó ücsörögni bár nem túl boldog tőle.
Kommunikáció területén igazi "ugrás" történt, szatyorral/táskával felszerelkezve elindul az előszobába közben mindenkinek integet és pá-pá-t mond. Ha kérem cicát mond, ez így hangzik Majául: ccccssssz de következetesen csak a cica szó után vagy ha cicára mutogat akkor használja. Kis eredmény de ezek már tudatosak.
Itt a nyár, igazi pelus elhagyós idő van, szóval úgy döntöttem Majának bemutatom a bilit. Előkotortam és most a szobában lakik. Nem, még nem bilizünk csak azt szeretném ha a tárggyal ismerkedne, megszokná, hogy ilyenünk is van. Ezzel teljesen jól haladunk, meglátta és rögtön ráült, természetesen fordítva és pelenkástul de nem ez a lényeg.

Egyéb híreinkben: meleg van. Mondtam valakinek újat? A fiúk a mamámnál raboskodnak még szerdáig, mi Majával lassan beköltözünk a fürdőkádba. Már annyira meleg van, hogy az erkélyre se merem kirakni pancsolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése