2012. július 24., kedd

2012.07.24.

Rengeteg pótolni valóm van később talán magyarázkodom, most a legfontosabbal kezdeném.

Vasárnap megünnepeltük Miki szülinapját. Igaziból csak holnap lesz a napja de vasárnapra jött ki a legjobban a zsúr. Már hetek (hónapok) óta terveztem a tortát aztán az ünnepelt érdeklődésemre mindössze "pénzes" tortát akart. Ádám kincsesláda tortáján a csokipénzeknek volt a legnagyobb sikere. Nagy nehezen kihúztam még belőle, hogy csokisat szeretne. Egy újabb kincsesládát nem volt kedvem alkotni kerestem b tervet, a készítés közben nem sikerült az eredeti ötlet szóval igyekeztem kihozni a romokból a legjobbat. Mikit csak a pénzek érdekelték (pont ahogy számítottam rá) azoknak nagyon örült, a tortából alig evett.


Az ünnepelt

Fújás

Támadás

Az ajándék (sajnos kipróbálás után 10 percig volt hajlandó működni, remélem kicserélik)

Tortaevés

Szerintetek ki volt maszatosabb a végére?

Te is Majára tippeltél?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése