2010. július 19., hétfő

2010.07.13-tól

Ádám a múlt héten a mamámnál és anyunál volt, pénteken már nagyon vártuk haza. Az elmúlt három hétben alig láttuk. Jó nagyot nőtt, sok új szót tanult, lényegében folyamatosan jár a szája és egész történeteket mesél. Nem tisztán de érthetően. Nálunk ez igazán nagy dolog.

A hőséget mi is nehezen viseltük, mint ebben az országba szinte mindenki. Általában hűvös lakásunk is felmelegedett a hét végére, győztük hűteni mikor végre megjött az enyhülés.

A munkahelyemen még melegebb van, mert ott még a sütő is megy a hátunk mögött. A kolléganővel versenyzünk a hűtőfeltöltésért.

Konyhám legújabb büszkesége, julis, remekül bevált, főleg, hogy önkéntes kezelőszemélyzetet is kaptam hozzá. Apa nagyon szereti ki-be pakolni, szóval mióta megvan ő mosogat. Én azt sem igazán tudom mit hol kell beletenni. Már mondtam de megint mondom a mosogatógép a világ legnagyobb találmányai közé tartozik :-)

Tegnap diós csigát sütöttem, ez azért érdekes, mert az utolsó diós csigából Ádám nem evett, meg se nyalta csak félretolta és kijelentette, hogy nem szereti. De tegnap legalább 5-öt megevett :-), meg Miki is de nála ez nem új, ő mindent szeret ami ehető :-D

Most pedig még néhány fontos esemény ami hétvégén történt:

2010.07.17.


Miki este bilibe kakilt, tök egyedül, még ki is küldött a fürdőből. Általában minden este fürdés előtt elengedjük kicsit pelus nélkül és rendszerint ráül a bilire "pisilni". Az esetek többségében nem történik semmi de lényeg a gyakorlás. Ma viszont szokatlanul kitartóan visszacsücsült és teljesen határozottan kizavart mikor érdeklődtem, hogy áll a pisi. Aztán a harmadik kizavarásom után még be se léptem a nappaliba (két lépés a fürdő-nappali távolság) mikor nagy újjongás a hátam mögött. Visszafordulok és büszkén mutatja a kakit a bilibe. Gyorsan odagyűlt az egész család és jól megdícsértük ezt a hatalmas teljesítményt, majd mentünk a kádba fürdeni. 

2010.07.18.

A produkciót megismételte, segített lehúzni a művet a WC-be és most a fürdőben garázdálkodik. Már Miki is feléri a kilincset (éljen!) Az egész délutánt pelus nélkül töltötte: egy kaki, egy pisi a bilibe és egy pisi mellé, szerintem ez igazán jó eredmény, múltkor még minden mellé ment. 
Beáztattam a kádba mindkettőt, lehet megbánom.
Végülis csak kicsit áztatták el a fürdőt és remekül szórakoztak, én közben befejeztem a diós csigát és fölkészítettem a másnapi ebédet. Aztán kipecáztam a pelyheseket, sorba törölközőbe csomagolva letettem őket a tévé elé, közben megpróbáltam felszárítani a fürdőt, majd kiosztottam a diós csigát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése