2010. május 12., szerda

2010.05.12.

A hétfő reggel szokás szerint nem ment simán, Ádámot fél 8-kor úgy kellett kicsalogatni az ágyból, utána gyorsan ment minden, 8-kor már az előszobában felöltözve álltak. Visszaléptem a szobába egy fölsőért mikor iszonyú dübörgést hallottam! Épp kezdtem volna letolni a fiúkat de ahogy rájuk néztem, ijedten pislogott mindkettő az előszobába pont ott ahol hagytam őket. Már megint a szomszéd verte a falat. Tudom, hogy általában hangosak vagyunk de most tényleg nem történt semmi különös, a fiúk szokatlanul kevés mászkálással felöltöztek és várták az indulást, még egyszer hangsúlyoznám munkanap reggel 8-kor. Én elhiszem, hogy az apró léptek áthallatszanak de ha fene fenét eszik akkor sem tudnak a föld fölött 10 centivel közlekedni és a székhez sem fogom őket kötözni. Nem, nem dübörögve rohangáltak csak ahogy készülődünk, ide egy pelus, oda egy pulcsi, közben nekem is emberi formát kell öltenem, fogmosás, fésülködés és közben legalább az egyik jön utánam. Ádám már nagyon ügyesen tud csöndben járni, ha figyel nem csapkodja a sarkát és most reggel figyelt. De az alig 2 évessel nem tudok mit kezdeni. Aki ennyi zajt sem bír mért költözik emeletes házba???

Kedd reggeli sztori. Miki új igen fontos szót tanult meg (jaj nekem). A reggelihez kért vizet, majd szétöntötte a tálcán, letöröltem ő pedig követelőzni kezdett:

- Éni akaom, éni akaom, éni akaom! (én is akarom)

- Tessék, ha már malackodtál töröld le.

A ma reggel sem telt el aranyköpés nélkül. Ádám ásít én a fürdőből hallom a következő beszélgetést:

- Álmos vagy kisfiam?

- Igen.

- Mit csináltál éjjel?

- Alutta, alutta, alutta... (és 7-kor kelt)

Ádám tanulja az autók neveit:

- Mond Mini.

- Mini.

- Morris.

- Moji.

- Most egybe: Mini Morris.

- Mizi mozi.

- Mond S(z)uzuki.

- Szukuzi.

- Ádám figyelj szu.

- Szu.

- Zu.

- Zu.

- Ki.

- Ki.

- Most egybe: szuzuki

- Szukuzi!!!

1 megjegyzés:

  1. Menj át és beszélj az öreglánnyal. Vagy a legkisebb zajra is ugorj, és te is dörömbölj.
    Nem lehet így élni! Szegény kölkök, még olvasni is rossz, hogy lábujjhegyen járnak egész nap. (Anita voltam)

    VálaszTörlés