2010. május 4., kedd

2010.05.04.

Ádám tegnap és ma is egy-egy csokor pipitérrel jött haza az oviból, nekem szedte. Olyan édes volt! Be kell szereznem egy mini méretű vázát, a bébiételes üveg nem túl mutatós.

Reggel Miki úgy döntött, hogy ő nem akar gyalogolni. Már pedig nagyon nehéz a feneke és még Ádám kezét is fognom kell. Szóval nem vettem fel, hálából ordított. Az utcán igazán nehéz megvonni a közönséget, így azzal próbálkoztam, hogy a szépen, csöndesen gyalogló Ádámmal beszélgettem. Elmesélte mit csinált tegnap az oviba, meg azt is, mit fog csinálni ma. Közben Miki észre vette, hogy nem megy semmire és mire az ovihoz értünk már ő is szépen lépkedett mellettem, gyorsan meg is dicsértem. Haza felé ő győzött és elég sokat cipeltette magát, kicsit nehezebb is volt a szokásosnál, mert a játszón teletömte a zsebét kaviccsal. Rendszeresítenem kell egy vödröt a kavicsoknak és időnként visszavisszük a zsákmányt különben pár héten belül elhordják a járdát.

Délután Ádámmal boltba mentünk. Odafelé láttunk egy mentőt, egy kamiont és két markolót, igazán eredményes út volt, már megérte kidugni az orrunkat. Hazafelé is kereste a markolókat de addigra már rég elmentek. Új programként elővette az autóját és az összes utunkba kerülő virágot "lefényképezte".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése