2013. május 7., kedd

2013.05.07.

Ha még nem mondtam volna (elégszer) Majának Ádám a kedvenc bátyja (Mikinek is de ő ugye nem válogathat). Ádámot szombaton kölcsön adtuk a dédimamának, vasárnap délután jött haza. Maja vasárnap reggel kipattant az ágyból, Mikit (és engem) szóra se méltatva rontott be a fiúk szobájába:
- Ádá, Ádá, ÁDÁÁÁÁÁ! - és némi csalódottsággal nézte az üres ágyat. Mikor elmondtam, hogy délután jön haza az asztal felé vette az irányt.

A tavalyi kedvenc nyári ruháját egész télen őrizgettem a szekrénybe, úgy gondoltam még jó lesz rá. Tegnap eljött az idő már reggel olyan meleg volt, hogy azt adtam rá. Boldogan rohant ki a nappaliba és Ádám előtt billegett benne. Közben felfedeztem, hogy hátul kivillog a pelusa, mégis kinőtte. Mivel ebben a korban ez még belefér és ő annyira boldog volt nem volt szívem levenni róla (és kedvem sem volt hisztivel kezdeni a reggelt).

Azt már mondtam, hogy bilizik és igen jól halad. Múlt héten egyik nap kicsent Miki szekrényéből egy alsót, majd föl is húzta (akkor még nem volt saját bugyija), nagyon tetszett magának, sajnos a naci kicsit később baleset áldozata lett. Amíg én kimostam ő Ádám szekrényéből szerzett másikat.
Délután elmentünk bugyit venni. Macerás vásárló vagyok, ez szakmai ártalom, mivel sok ruháról, cipőről tudom milyen eljárásokkal készül, miből van, mennyire tartós megválogatom miért adok ki pénzt. Nem vagyok olyan gazdag, hogy silány árut vegyek sokszor, ha tehetem tartós dolgokat veszek akár kicsit drágábban mert hosszútávon kifizetődik. Ez a "dobd el és vegyél újat" fogyasztói társadalom nekem nagyon nem tetszik. Lázadok.
Szóval először a legközelebbi boltot céloztuk meg. Bugyi volt, a legkisebb méret 104-es. Az én törpillám most kezd belenőni a 86-os darabokba, ráadásul konkrétan az a 104-es szemre akkorának tűnt amiket Ádám hord 110-ként. Aztán volt még olyan vesevédős amit eredetileg pelusra kell húzni és még így is fölér hónaljig. Abból volt 80-as is, Majának fölért a nyakáig és egymás mellé kétszer bele tudtam volna rakni. Nem ilyenre vágytunk. Egy másik boltban azonban megtaláltuk az igazit. A használatát még gyakoroljuk mert ugyan nagyon boldog benne de nudizni mégiscsak jobban szeret.
A következő projekt egy tenyérnyi fürdő bugyi beszerzése. Ez sem lesz egyszerű, eddig csak bikiniket láttam. Most komolyan, mi a manónak egy 92-es mérethez fölső?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése