2012. december 3., hétfő

2012.12.03.

Mégis csak siker lesz a verses naptár, nagyon örülök neki mert meglehetősen lelombozó úgy alkotni valamit, hogy a kutya se értékeli. A fiúk tegnap és ma reggel is követelték az aktuális sort a versből, sőt ma már meg is akarták tanulni. Pedig ez tényleg nem volt cél. Természetesen nem tartom vissza őket.

Ádámmal jövőre megint el kell mennem a baromi hosszú nevű bizottsághoz vizsgálatra mert az ott kapott papírral fogom tudni iskolába vinni. Ma voltam az oviba kitölteni a vizsgálat kérő lapokat. Nem volt egyszerű menet de megszültük. Közben olyan dolgokat tudtam meg Ádámról amit egyéb esetben sosem, igaz ezen információk nem nélkülözhetetlenek. Kicsit az óvónők szemével láthattam a fiam, olyan szempontok alapján kellett értékelni a gyerekem amikre magamtól eszembe se jutott volna rákérdezni. Természetesen érdeklődtem Ádámról de mivel mindig azt a választ kaptam, hogy Ádámmal minden rendben, részt vesz a közösségi életben (játszik, alkot, rendetlenkedése belefér stb.), nagyjából mindent megeszik ezért leszoktam róla. Szóval tényleg érdekes volt a feladat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése