2020. április 13., hétfő

Áldás vagy átok?

Hol is kezdjem? Sok gondolat kavarog bennem. A tavaszi szünet kezdetével megszűnt a házi áradat és számomra hihetetlen módon sikerült magunkat annyira utolérnünk, hogy a szünet tanulás mentes lett. Szóval képzeljétek két napja ki se dugtam az orrom a lakásból és a fő napi tevékenységem a pihenés volt.
Egyre többször jön velem szembe a felvetés, miszerint ez a koronahelyzet igazából áldás csak még nem látjuk. Ezen gondolkodtam mostanában. A fertőtlenítő szagú buszokat meg tudnám szokni és azt is ha a nyugdíjasok nem a fél 8-as buszon nyomulnának mert a bóóót, a piac, sőt az orvos is ott van 8 után, cserébe nem kell viaskodniuk az iskolatáskákkal. A locsolás mentes húsvétot részemről megtarthatjuk jövőre is.
A csapból is az összefogás meg a figyeljünk egymásra folyik de valahogy mégis ott settenkedik a széthúzás.
*hord maszkot - nem hord
*a buszon lopva méregetjük egymást, mintha egy időzített bombán ülnénk
*nyugdíjas és az utcán van - jujj
*digitális világtól tartsuk távol a gyereket - az iskola miatt többet ül gép előtt mint béke időben bármikor
*járjon sportolni/közösségbe - félve engedem a parkolóba biciklizni
*szervezzünk családi programokat - mamámhoz is rettegve viszem a bevásárlást, csak lepakolok és elrohanok pedig marhára unatkozik egyedül egész nap, nekem is hiányzik, a telefon nem ugyanaz
*kezdett terjedni a csökkentsük szemet szemlélet, újra hasznosítható csomagolóanyagokkal stb. most eldobott kesztyűk, maszkok mindenütt
Ott vannak az egymásnak ellentmondó infók gyakran hivatalos helyekről is. Számomra legnagyobb rejtély a maszk problémája. A munkahelyemen kaptam egy moshatót. Ha igazán biztosra akarnék menni felveszem az odaútra. Egész nap egyedül ülök az irodába az a pár ember aki bejön tartja a két méter távolságot, nem látom okát, hogy maszkban ücsörögjek. Viszont ha leveszem amikor megérkezem az lenne a tuti ha bezacskózva tárolnám amíg hazaérek és ki tudom főzni hiszem lehet ott van benne a vírus, jobb ha nem húzom fel még egyszer. De akkor mit húzok fel hazáig?
Kesztyűt is kaptam kettő pár egyszer használatost. Kesztyűvel is megfoghatok valamit amin rajta van, aztán mondjuk a táskámat, vagy a szatyor fülét, tejes dobozt, akármit amit behozok a lakásba és utána puszta kézzel fogom meg én vagy valaki a családból.
Nekem ez az egész kesztyűvel, maszkkal is orosz rulettnek tűnik. Szóval maradok a jó öreg kézmosásnál, sok éve rendszeresen vitamint eszünk és kapaszkodom a reménybe, hogy elég erős az immunrendszerünk. Valamint mindig is úgy gondoltam, hogy a sorsunk elől nem futhatunk el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése