2020. március 21., szombat

Amit megtanultam a digitális tanrend első hetében

- Marha nehéz munka után (igen nekem még eljárós munkám van) 3 gyerek teljes napi tananyagát már összegyűjteni is, hát még rávenni a kölköt a tanulásra.
- Fogalmam sincs hogy kell grafikusan ábrázolni az egyenletet, kb 20 éve találkoztam utoljára ezzel a problémával. Elolvastam a matek könyvet de nem világosodtam meg.
- Léteznek olyanok, hogy rag, jel, képző akármik is legyenek.
- Nem tudok angolul.
- Rettegek a fizikától, pedig azt is határidőre feldolgozva vissza kell küldeni.
- Lehet elméletben madáretetőt építeni. A technikakönyvben le van írva, ha elmúlik a világvége minden bizonnyal dolgozatot is fog írni belőle a kölök.
- Maja az egyetlen aki képes az önálló feladatmegoldásra
- Házi érkezik emilben, FB-n, messengeren, e-naplóban, füstjelekkel, a postagalambokat pedig a macska szedi össze az erkélyen.

Rendkívüli helyzetben vagyunk ami sok rendkívüli megoldást kíván és mindenkinek ki kell venni a részét. Természetesen ezt értem és örülök, hogy kis családomból egyenlőre senki nem beteg. De megviselt ez a hét és most ezt terápiás jelleggel le kellett írnom. Kösz ha nem köveztek meg érte.
Mindenkinek kitartást és jó egészséget kívánunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése