2015. május 1., péntek

El akarok költözni

Rég írtam. Volt mit csak valahogy kedvem nem volt megörökíteni mert mindig ugyanazokat a köröket futom. A folyamatos csatározások a gyerekekkel "de kell a két pulcsi és a kabát is mert hideg van", "igen ma is fogat kell mosni", "engedd el a húgodat", "add vissza a játékát" ... stb, ha anya vagy tudod. Szóval úgy éreztem ezeket teljesen fölösleges naponta leírogatni.
Amiért most mégis billentyűzetet ragadtam az a szomszéd kérdés. Ha régi olvasóm vagy akkor tudod, hogy ez a téma sem új, csak egy új fejezet jut mára. Megpróbálok objektíven írni ám előrebocsájtom nem lesz könnyű. Dühös vagyok és tehetetlennek érzem magam. Szóval inkább leírom terápiás céllal.
Tegnap este kezdődött, szomszéd1-től beszélgetés, nevetgélés, jövés-menés hallatszott. Semmi hangos zenebona vagy részegen ordítozás. Gondolom vendégei voltak.
Már említettem, hogy ebbe a házba NINCS hangszigetelés. Ez konkrétan azt jelenti, hogy a lakásból csak az nem hallatszik ki ha ülsz és olvasol. Bátrabbak megkockáztathatják a rejtvényfejtést, de akkor nem szabad hangosan gondolkodni. A sakkot már csak kisbetűvel merem hozzátenni mert az ugye társas játék és két ember szokott beszélgetni is netán nevetni. Tehát ha éled a megszokott életedet, beszélgetsz a családoddal, zenét hallgatsz, a gyereked játszik az mind-mind áthallatszik a szomszédba. És akkor még nem említettem, hogy a gyerek szokott sírni mert beütötte/leesett/összeveszett vagy épp földönfetrengős hisztibe kezdett, az egyéb zajokat (pl: radiátoron autózás) a fantáziádra bízom. Remélem sikerült érzékeltetni a problémát.
Szomszéd1 lehet mondani, hogy hangos volt de mi a hangos és mihez képest? Ebben a házban ahol a házirend tiltása ellenére valaki rendszeresen este 9 után mos, hétvégén is, valakire rendszeresen este 8 és negyed 9 között jön rá a porszívózhatnék. Ezek tények. És az is tény, hogy soha senkinek nem szóltam semmi zajongásért, mert itt élek 3 gyerekkel akik szintén hangosak. Van hogy lehetetlen időpontban hangosak és hiába próbálkozom csendesíteni őket. Részemről én elviselek mindenkit cserébe én is csak ennyit várok.
Ami most konkrétan bosszant az az, hogy szomszéd2, megvadult és reggel fél 9 óta vagy a kölkével kergetőzik vagy csak úgy szétveri a lakását nem tudom de az egész ház dübörög. Amikor az én gyerekem futott keresztül a lakáson vagy sírt mert becsípte az ujját délelőtt 10-kor munkanapon ő verte a falat. Lassan két órája folyamatosan zajong, ünnepnap van.
Feltételezem a tegnap esti buli miatt erőlködik de szomszéd1 nincs itthon vagy már rég ébren van. Szóval nem értem minek bünteti a többi szomszédot. Mért nem szólok neki? Aki képes az éjszaka közepén falat verni (igen ilyen is volt fél 3-kor arra riadtam álmomból) azzal én nem tudok mit kezdeni.
Minden esetre én most összeszedem a fészekaljat és elmegyünk biciklizni talán mire visszaérünk már nem marad a lakásukban szétverni való. Vagy elmennek felvonulni esetleg tüntetni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése