2018. augusztus 10., péntek

Ma olyat láttam amit még soha

Reggel elindultam a mamámhoz a szokásos ellátmányt vittem neki. A busz akadálytalanul suhant át az első lámpán amilyet már hónapok óta nem láttam, aztán félreállt a sofőr kipattant az ülésből, letérdelt és megkérte az elöl álló lány kezét. Messzi ültem a tapsból következtettem ki, hogy igent mondott. A mellettem ülő néni morogva megjegyezte "minek ez a felhajtás". Hát gyanítom nem neki szólt. Nekem viszont tetszett. Még soha senki kezét nem kérték meg az orrom az előtt.
Aztán folytattuk utunk és láttam még valamit amit még sose. Felszállt egy néni, olyan igazi fejkendős amilyet errefelé egyre ritkábban látni. Derűs arccal beszélgetett egy másik utassal. A kendőn akadt meg a szemem, mert mint említettem errefelé már nem nagyon hordanak ilyet a nénik sem. Jobban sasolom és képzeljétek farmernaci volt rajta. Egy igazi belevaló nagyi farmerban és fejkendőben. Nagyon tetszett, bírom a belevaló nagyikat az enyém is az.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése