2010. június 6., vasárnap

2010.06.07.

A múlt hét eseményeiből:


Szerdán a MÁK-nál kellett intézkednem. Ez aztán a tuti munkahely! Nem voltak előttem sokan, gondoltam, hamar végzek (én kis naiv) egy óra alatt 5 azaz öt darab ügyfelet sikerült fogadniuk. A következő volt a módszer, mindenki figyeli a kijelzőt, csendben, türelmesen vár. Végre behívnak valakit ő 2-3 perces ügyintézés után kijön, távozik és 8-10 percig nem történik semmi. Aztán megint villan a kijelző a következő szerencsés bebocsájtást nyert. Mikor én is sorra kerültem, akkor derült ki, hogy ezt a szédületes ügyintézési tempót 2 azaz két darab hölgy produkálja, nagyjából pakolással, hiánypótlással együtt 2 perc alatt végeztem. Közben a kolléganő szünetet tartott. Igazán igyekeztem megérteni a dolgot de nem sikerült, talán majd egyszer.

Ádám a hétvégét a messzi mamánál töltötte. Nagyon jól érezte magát. Szűk szavúan mesélt de annál nagyobb mosollyal, viszont kaptunk pár képet. Papának segített füvet nyírni.

Lovagolt, igen jól látod az egy rendes nagy ló. Végül is ősi lovas nemzet a magyar :-)

És volt gyereknapi buliba. Most már tetszett neki az ugrálóvár és az arcfestésre is eljutott.

Vasárnap kaptak nyári gumikat, Ádám hihetetlenül örült az új szandijának! Olyan aranyosan jött ölelgetett, mintha valami régóta vágyott McQueen figurát kapott volna. Nagyon meglepett! És az öröm nem múlt el, tegnap reggel felkelt, elment pisilni, felhúzta a szandit és pizsibe, szandiba reggelizet sőt fogat mosott és még az öltözéshez se vette le. Fogalmam sincs az oviba, szundihoz, hogy szedték le róla az óvónők :-D

Most némi zavar van a dátumokkal, mert ezt a bejegyzést még tegnap kezdtem el írni de csak ma sikerült befejezni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése