2010. március 26., péntek

2009.07.23.


Nálunk zajlik az élet szokás szerint, a legnagyobb problémám, hogy holnap áramszünet lesz 8-16-ig se villany tűzhely se mikró se meleg víz. Hajnalban fölkelek megfőzöm az ebédet Miki főzelékét kiteszem a napra és imádkozom, hogy a hűtő kibírja délutánig. A katasztrófa csúcsa: szombaton tartjuk Miki névadóját és szülinapját, holnap kéne a sütiket legyártanom de se robotgép se sütő nem fog működni. Reggel még azt terveztem megcsinálom ma amit tudok de szombatig nem bírják ki főleg ha holnap nem hűt rendesen a hűtő. Tök jó lesz egész nap lógatom a lábam és ha visszajön az áram mint az őrült bevetem magam a konyhába.

Képzeld Miki beszél, na jó ez így nagyképű volt. Szóval mondja apa, anya de ez csak olyan halandzsa viszont három napja meglátta Leót és azt mondta cic-cic-cic. Ezt azóta is mondogatja, szóval tudatos.

Ádám tegnap rányúlt a meleg kerámialapra, előtte húztam le róla az edényt  A mutató, középső és gyűrűsujján van egy-egy pici hólyag. A körülményekhez képest egész jól megúszta, nagy adag aloét kapott rá és éjszakára Miki egyik behűtött rágókáját vitte magával. Az már csak a placebó hatás miatt kellett de így szép csöndben elaludt.

Azt meséltem, hogy múltkor fejest ugrott az ágyneműtartóba, lezúzta az arcát és az ínyét, nagyon vérzett. És mindezt akkor amikor itt volt a védőnő  Még pár év és nekem bérletem lesz az ambulanciára, sőt a portás fog föltelefonálni, hogy a Szabó fiúknak lehet keverni a gipszet :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése